.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تبديل خیابانهای شهر به پارکینگ رستورانها و بانک ها!

مدیر عامل ساز مان حمل و نقل همگانی شهر رامسر گفت:رامسر شهری با قابلیت های فراوان گردشگری بوده و سالانه میزبان خیل عظیم مسافران از اقصی نقاط کشور است و باید در تمام ابعاد بویژه حمل و نقل عمومی نمونه باشد

به گزارش شمال نیوز ،علی کریم نیا با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما افزود:هم شهروندان و هم گردشگران باید با احترام به قوانین و همکاری با مسولان و پلیس در قانون مداری پیشگام باشند.

وی بیان داشت:متاسفانه بیش از 90 درصد تاکسی تلفنی های شهررامسر فاقد پارکینگ بوده و این موضوع بر معضلات ترافیکی  مامی افزاید.

مدیر عامل ساز مان حمل و نقل همگانی شهر رامسر اظهار داشت:برابر ماده 9 قانون حمل و نقل تاکسی تلفنی های شهری باید زیر نظر شهرداری ها باشند اما این امر در رامسر محقق نشده و و اتحادیه تاکسی تلفنی ها این موضوع را عهده دار می باشند و نظارت کافی هم وجود ندارد.

علی کریم نیا افزود:معضل و چالش جدی دیگر ترافیکی شهر رامسر آن است که خیابانهای اصلی شهر رامسر به پارکینگ رستورانها و بعضی از بانک ها تبدیل شده و این موضوع در نقاط پرتردد شهری بر گره ترافیکی ما بیش از پیش می افزاید.

وی گفت:در بحث ترافیک و حمل و نقل، سه عامل ،انسان ،راه و وسیله نقلیه نقش اساسی را دارد و در شهر رامسر بیش از 80 درصد تصادفات ناشی از خطاهای انسانی است و ما ضمن قدردانی از پلیس از راهور می خواهیم با جدیت بیشتر اعمال قانون نمایند و مردم هم همکاری بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد:ازشهروندان عزیز می خواهیم در جهت روان سازی ترافیک با توجه به آغاز سفرهای تابستانی و حضور پرشمار گردشگران در رامسر، حتی المقدور از وسایل نقلیه عمومی و همگانی استفاده نمایند.

علی کریم نیا ضمن اشاره به نوسازی تعداد 42دستگاه تاکسی فرسوده و پرداخت وام 70 میلیون ریالی طی دو سال اخیر اخیر گفت:شهر دار و اعضای شورای شهر در زمینه تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی  و مباحث ترافیکی نگاه ویژه ایی دارند .

وی گفت:هم اینک اصلاح هندسی میدان انقلاب در حال انجام بوده و اصلاح هندسی سه راه شهرداری،ورودی چهارصد دستگاه ،نصب دوربین ترافیکی در 4 نقطه پرترافیک شهری و ساخت پارکینگ طبقاتی با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد.

شهر رامسر دارای 155 دستگاه تاکسی و 35 دستگاه ون می باشد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.